Bieg Walentynkowy – Informator

1. Start i Meta

Start Podcza naszej imprezy rozgrywanej w dniu 14 lutego br., start i meta wszystkich biegów na dystansie 5 km będą usytuowane w północnej części Parku im. Henryka Jordana w Krakowie. Nieopodal wejścia do Parku od ul. Reymonta, na wysokości ul. Akademickiej.

Harmonogram startów: godz. 10:00 – Bieg „DO WZIĘCIA” (dla singli cz. 1), godz. 10:45 – Bieg „DO WZIĘCIA” (dla singli cz. 2), godz. 11:30 – Bieg „PARY” (bieg główny cz. 1), godz. 12:15 – Bieg „PARY” (bieg główny cz. 2).

W strefie startu, mety wręczane będą okolicznościowe odlewane medale. Będą w niej również ciepłe napoje.

2. Trasa biegu

Trasa biegu wieść będzie parkowymi alejkami i będzie mieć kształt serca. Dystans biegu wynoszący 5 km należy pokonać poprzez przebiegnięcie 4 okrążeń. Trasę należy pokonać w maksymalnym czasie 40 minut. Minimalny dystans, który trzeba pokonać to 1,2 km. Umożliwia to start w biegu osobom początkującym. Zawodnicy (po starcie) skręcają w alejkę w lewo i pokonują trasę biegu zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aż do skręcenia w lewo na metę (po ukończeniu 4 okrążeń).

3. Biuro Zawodów

Biuro zawodów mieścić się będzie w siedzibie Akademickiego Klubu Żeglarskiego AGH przy ul. Reymonta 21A – ok. 200 m od Parku Jordana. Godziny otwarcia:

13.02.2016 r. (sobota): 18:00-20:00; 14.02.2016 r. (niedziela): 8:00-11:10.

W Biurze Zawodów będą wydawane pakiety startowe, udzielane wszystkie informację dot. biegu oraz podpisywane oświadczenia m.in. dot. przetwarzania danych osobowych, o zdolności wzięcia udziału w zawodach, i możliwym wykorzystaniu wizerunku w materiałach promocyjnych imprezy.

W związku z ogromnym zainteresowaniem biegiem nie będą prowadzone nowe zapisy na bieg w Biurze Zawodów. W styczniu zamówiliśmy 650 medali. Nie chcemy dopuścić do takiej sytuacji, by osoby, które opłaciły wpisowe na bieg już w listopadzie 2015 roku, mogłyby nie otrzymać medalu.

4. Pakiet startowy

W ramach opłaty startowej każdy uczestnik otrzymuje pakiet startowy, na który składają się: numer startowy i agrafki, koszulka (Organizator nie gwarantuje otrzymania koszulki w żądanym rozmiarze w dniu zawodów, stąd zaleca się odbiór koszulek w dniu poprzedzającym bieg), czerwone opaski (tylko dla osób biegnących w kategorii PAR), materiały informacyjne i promocyjne. Osoby, które dokonają opłaty w Biurze Zawodów nie mają gwarancji otrzymania pełnego pakietu startowego.

5. Odbiór pakietu startowego

Aby odebrać pakiet startowy należy mieć przy sobie dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Organizator dopuszcza sytuację odbioru pakietu startowego w imieniu innej osoby na podstawie podpisanego przez zawodnika oświadczenia oraz upoważnienia oraz kserokopii dowodu osobistego osoby upoważniającej. Wzór takiego oświadczenia znajduje się na ostatniej stronie Regulaminu biegu.

6. Zaświadczenie lekarskie

Organizator nie wymaga specjalnych zaświadczeń lekarskich. Wszyscy uczestnicy przed biegiem podpisują oświadczenia o stanie zdrowia. Zachęcamy natomiast wszystkich uczestników biegu do regularnego badania swojego organizmu i wykonania badań przed startem w biegu.

7. Świadczenia Organizatora

Każdy uczestnik, który ukończy bieg otrzyma okolicznościowy, odlewany medal. Na mecie na zawodników będzie czekać ciepła herbata. Każdy zawodnik otrzyma kawałek ciasta – wuzetkę. Na trasie oraz na mecie biegów organizator zapewnia opiekę medyczną. Punkt medyczny będzie znajdował się w rejonie startu, mety i wraz z karetką służby medycznej będzie obsługiwany przez wykwalifikowanych ratowników.

8. Szatnie i depozyt

Szatnie i depozyt będą znajdowały się w budynku U2 Akademii Górniczo-Hutniczej przy ul. Reymonta 7 w Krakowie. Depozyt będzie przyjmował rzeczy osobiste zawodników zapakowane do worków (worki na odzież będą do pobrania w depozycie). Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w depozycie. Szatnia i depozyt będą czynne w dniu 14.02.2016 r.od godz. 8:30 do godz. 14:30. Wydawanie worków z depozytu będzie odbywało się za okazaniem numeru startowego. Zagubienie numeru startowego przez zawodnika zwalnia Organizatora od odpowiedzialności za pobranie worka przez inną osobę. Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w depozycie oraz za rzeczy uczestników pozostawione poza depozytem.

9. Pomiar czasu

Pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywane systemem elektronicznego pomiaru czasu. Każdy zawodnik otrzyma CHIP, który musi być umieszczony na obuwiu. Jego właściwe zamocowanie jest warunkiem wystartowania w biegu i sklasyfikowania w wynikach. Pomiar będzie dokonywany na podstawie mat pomiarowych umieszczony na starcie/mecie oraz na trasie zawodów. By wykluczyć pomyłki, zawodnicy wbiegający na metę będą nagrywani.Warunkiem sklasyfikowania jest przebiegnięcie po zatwierdzonej trasie (minimum 1 okrążenie) i ukończenie biegu w czasie 40 minut. Po ukończeniu biegu CHIPY będą zbierane w strefie startu/mety. W przypadku biegu PAR, każda para otrzymuje 1 chip. Klasyfikacja według czasu netto. Oznacza to, że czas będzie mierzony od momentu przekroczenia maty startu do mety. Nie musicie zatem przepychać się na starcie, ustawcie się wg swoich umiejętności, a wtedy na trasie będą panowały dobre warunki do sportowej rywalizacji.

10. Parkingi

Ze względu na to, że bieg organizowany jest w centrum miasta, zalecamy korzystanie z komunikacji miejskiej. Osoby przyjezdnych nie znających dobrze Krakowa, zachęcamy do korzystania z parkingów przy ul. Reymonta 22 (Hala TS Wisła Kraków) lub w parkingu podziemnym przy ul. Mickiewicza 18 (Parking pod Muzeum Narodowym). Zalecamy dojazd komunikacją miejską.

11. Komunikacja miejska

Dojeżdżając na bieg za pomocą komunikacji miejskiej najlepiej wysiąść na którymś z przystanków „Kawiory”, „AGH” lub „Park Jordana” (przystanek na żądanie, wówczas należy przejść przez cały Park). W celu dobrania komfortowej trasy dojazdy zalecamy korzystanie z serwisu: http://krakow.jakdojade.pl

12. Toalety

Przenośne toalety (5 szt.) będą zlokalizowane w strefie startu, mety. Ponadto dla uczestnikó będą dostępne 2 bezpłatnie toalety na terenie Paarku Jordana (za okazaniem numeru startowego) od ul. Reymonta.

13. Szybkie randki

Dla wszystkich wszystkich chętnych rozegrane zostaną tzw. „szybkie RUNndki”. By wziąć w nich udział należy zapisać się w przez formularz https://goo.gl/y6tBrx. Rundki rozpoczną się o godz. 11:10 w Biurze Zawodów po zakończenia w nim przyjmowania zgłoszeń w Biurze Zawodów. Wszystkie pytania co do do szybkich randek należy kierować na: datemepoland@gmail.com

14. Punkty dopingu

Na trasie biegu będzie specjalny punkty kibicowania uczestnikom. Serdecznie zachęcamy wszystkich znajomych uczestników biegu. szkoły, stowarzyszenia, kluby sportowe, fundacje, zespoły muzyczne od wsparcia zawodników swoim dopingiem. Szczególnie po południowej stronie Parku Jordana (od strony Błoń, ul. 3 maja).

15. Ceremonia dekoracji zwycięzców

Gala nagrodzenia zwycięzców rozpocznie się o godz. 13:10 się w sali audytoryjnej budynku U2 AGH przy ul. Reymonta 7 posiadającej 558 miejsc siedzących. W tym budynku będą również rozdawane ciastka (wuzetki) i napoje izotoniczne. Ze względu na krótki dystans biegu, na trasie biegu nie przewiduje się punktów odświeżania, odżywiania oraz punktów z prywatnymi odżywkami zawodników. Organizator nie zapewnia także natrysków i kącika dla dzieci i opieki nad osobami niepełnosprawnymi.

16. Klasyfikacje i nagrody

W biegu PAR nagrodzone zostanie 6 pierwszych par, a w biegu DO WZIĘCIA nagrodzeni zostaną: 3 pierwsze kobiety i 3 pierwszych mężczyzn. Organizator przewiduje puchary oraz nagrody rzeczowe. Liczba nagród może się powiększyć w zależności od hojności sponsorów. Przewidziane jest również wręczanie nagród pozaregulaminowych wedle uznania Organizatora. Około godziny 14 rozpocznie się losowanie nagród. Osoby, które pokonały minimum jedną pętlę będą brały udział w losowaniu nagród rzeczowych.

17. Wyniki biegu

Oficjalne wyniki biegu zostaną opublikowane do 24 godzin po zakończeniu biegu na stronie Organizatora. Ewentualne pytania dotyczące wyników należy kierować bezpośrednio na: d.skubisz@isw.org.pl

18. Relacja z biegu

Bieg Walentynkowy będzie można śledzić w Internecie na portalu społecznościowym Facebook na stronie: www.facebook.com/itmbw oraz www.facebook.com/biegwalentynkowy Regulamin biegu, Lista startowa. W celu licznej dokumentacji filmowej i zdjęciowej na bieg zaproszono liczne media.

19. PROŚBY ORGANIZATORÓW

Serdecznie prosimy prosimy o wzięcie udziału w biegu w czerwonych koszulkach przygotowanych w pakietach startowych. Bardzo prosimy o wcześniejszy odbiór pakietów startowych. Nasze Biuro Zawodów nie jest zbyt przestronne i bardzo chcemy uniknąć sytuacji odbioru pakietów na ostatnią chwilę. Uprzejmie prosmy również o to, by osoby biegające bardziej rekreacyjnie biegły zawsze zewnętrzną (lewą) stroną alejek, nie utrudniając wymijania osobom biegającym szybciej.

20. Pytania

Wszystkie ewentualne pytania co do biegu należy kierować na biuro@itmbw.pl Przed napisaniem do nas wiadomości bardzo prosimy o DOKŁADNE zaznajomienie się z treścią Regulaminu i powyższego Informatora.

21. Ale po co to wszystko?

Zależy nam przede wszystkim umożliwieniu spędzania Wam radosnych i zarazem aktywnych Walentynek w wyjątkowej atmosferze. Jesteśmy bardzo otwarci na Wasze wszystkie pomysły i sugestie dotyczące przebiegu naszej imprezy. Z góry przepraszamy za możliwe niedopatrzenia lub pomyłki. Mamy nadzieję, że debiut naszej imprezy uda się na tyle, że będzie stałą wizytówką Krakowa! Dobrej zabawy!