FAQ – 3. Bieg Walentynkowy

Kiedy odbywa się 3. Bieg Walentynkowy?
Niedziela, 11 lutego 2018 roku.

O której godzinie odbywają się biegi w kategorii „par” i „do wzięcia”?
godz. 12:00 – I tura biegu w kategorii „pary”;
godz. 12:45 – II tura biegu w kategorii „pary”;
godz. 13:30 – bieg w kategorii „do wzięcia”;

Gdzie będą znajdować się: biuro zawodów, szatnie i depozyt?
Biuro Zawodów oraz zaplecze biegu, szatnie, natryski i depozyt, znajdować się będą na hali Towarzystwa Sportowego Wisła Kraków przy ul. Reymonta 22 w Krakowie. Tam również będzie możliwość otrzymania posiłku w postaci ciastka W-Z po biegu za okazaniem numeru startowego.

Kiedy można odebrać pakiet startowy?
Pakiet startowy można odebrać w Biurze Zawodów po okazaniu dokumentu tożsamości:
Sobota, godz. 16:00 – 20:00.
Niedziela, godz. 8:00 – 13:00.

Czy mogę przepisać pakiet startowy na inną osobę?
Tak. Przepisania pakietu startowego można dokonać w biurze zawodów po uiszczeniu opłaty cedującej w wysokości 20 zł, ale tylko w sobotę 10 lutego 2018.

Czy można się jeszcze zapisać?
Tak, do momentu wyczerpania się miejsc. W takim przypadku będziemy informować w kanałach społecznościowych. Można również jeszcze zakupić koszulki marki 4f oraz wykupić/dopłacić karnet na wszystkie Biegi ITMBW.

Chciałbym odebrać pakiet startowy za znajomego. Jak mogę to zrobić?
W celu odebrania pakietu startowego za drugą osobę wystarczy przyjść z podpisanym upoważnieniem, które znajduje się na 7 stronie regulaminu.

Gdzie mogę zaparkować?
Parking dostępny dla biegaczy jest obok Hali TS Wisła, przed Stadionem Wisły. Po zaparkowaniu należy odebrać specjalny bloczek w Biurze Zawodów, żeby móc wyjechać z niego za darmo. Bloczki będą do odbioru w punkcie Informacji.

Jak wygląda trasa biegu?
Trasę biegu oraz strategiczne punkty można zobaczyć na mapie.

Czy odbędzie się konkurs z nagrodami dla uczestników biegu?
Tak. Konkurs odbędzie się dnia 11.02.2018 r. po zakończeniu ceremonii dekoracji uczestników około godziny 14:30 w Centrum Dydaktyki AGH – Pawilon U2 przy ul. Reymonta 7. Konkurs przeznaczony jest dla uczestników biegu, którzy ukończą zawody zgodnie z regulaminem.

Gdzie odbędzie się ceremonia dekoracji?
Ceremonia dekoracji uczestników rozpocznie się o 14:30 w Centrum Dydaktyki AGH – Pawilon U2 przy ul. Reymonta 7. Przed ceremonią dekoracji zapraszamy na koncert zespołu Projekt Kantorek, również na aulę w budynku U2. 

Czy na trasie biegu będą fotografowie?
Tak. Będzie możliwość pobrania bezpłatnie zdjęć z naszego facebooka.